Rozwiązanie
GeoMarketing to narzędzie dające możliwość wizualizacji własnych danych na tle map oraz przeprowadzenia na nich analiz przestrzennych i wygodnej publikacji rezultatów na mapach wzbogaconych o dane referencyjne DataWise – kompleksowe dane dotyczące struktury demograficznej, zarobków ludności oraz mikro-rynków i otoczenia punktów handlowo – usługowych, udostępniane w kilku poziomach granulacji – aż do pojedynczych punktów adresowych. Aplikacja pozwala również na:
wyznaczanie stref wpływów oparte o unikalne mechanizmy Google Maps w zakresie obliczeń czasów dojazdu/dojścia z uwzględnieniem natężenia ruchu
wizualizację własnych źródeł danych oraz danych referencyjnych na tle podkładów mapowych Google
przeprowadzanie analiz przestrzennych opartych o filtrowanie obszarowe i atrybutowe dostępnych danych – począwszy od skali całego kraju aż do poziomu konkretnych adresów, czy budynków
wykorzystanie w analizach i statystykach danych referencyjnych (POI Google Maps, danych o zagęszczeniu, strukturze i dochodach populacji, granicach administracyjnych itp.), co umożliwia przygotowanie danych do podjęcia istotnych decyzji biznesowych: wybrania lokalizacji nowej placówki lub oddziału, oceny potencjału rynku lokalnego, lokalizacji „białych plam”, czy analizy konkurencji zewnętrznej i wewnętrznej (kanibalizm sieci)
udostępnianie wyników analiz na tle map w formie gotowej do umieszczenia w prezentacji lub wydruku.
Jak działa aplikacja GeoMarketing?
Korzyści
Znaczące obniżenie kosztów pozyskania danych referencyjnych (publicznie dostępnych i komercyjnych)
Szybkie i efektywne tworzenie analiz geoprzestrzennych i publikowanie ich wyników bezpośrednio przez działy biznesowe pozwala przyspieszyć przygotowanie atrakcyjnych prezentacji nawet o 50%
Zastosowanie prostego i intuicyjnego interfejsu Google Maps umożliwia przygotowanie i publikowanie analiz przez dowolne osoby, zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesowymi i bez konieczności angażowania specjalistów GIS
Niższe koszty użytkowania aplikacji udostępnianej w „chmurze”