Globalny zasięg, aktualne dane na mapie, duża liczba użytkowników oraz dostarczany przez nich treści to cechy wyróżniające Google Maps. Poznaj gamę produktów opartych o Google Maps, zobacz, dlaczego warto współpracować z Partnerem Google i dołącz do grona naszych klientów z całego świata.

Poznaj produkty Google Maps Platform

Maps

Licencja Google Maps pozwala osadzić Mapy w aplikacji (webowej lub natywnej na Androida/iOSa) oraz na stronie, z możliwością ich stylizacji oraz umieszczania własnych danych w postaci warstw. Mapy Google zapewniają możliwość wykorzystania między innymi Street View, zdjęć satelitarnych oraz autouzupełniania tekstu, ułatwiającego wyszukiwanie adresów poprzez system podpowiedzi.

Google Maps umożliwia wstawianie interaktywnych bądź statycznych map na własną stronę internetową. Zawartość map może być personalizowana za pomocą geokodowania adresów, wyznaczania tras dojazdu, prezentacji różnych danych w zależności od lokalizacji itp. Dzięki tym funkcjom, mapy są dopasowane do profilu firmy i zapewniają klientom użyteczne informacje.

Usługi:

  • Maps
  • Street View – panoramiczne widoki z poziomu ulicy

Routes

Google Routes pozwala wyznaczać najbardziej optymalne trasy dojazdu uwzględniając informacje dotyczące aktualnego natężenia ruchu oraz czasu niezbędnego do pokonania wybranej drogi samochodem, pieszo lub na rowerze.

Usługi:

  • Directions – wyznaczenie trasy między wybranymi lokalizacjami
  • Distance Matrix – przedstawia odległość między wybranymi lokalizacjami oraz czas jaki zajmie pokonanie trasy
  • Roads – identyfikuje drogi i zapewnia o nich informacje

Places

Google Places zapewnia dostęp do szczegółowych informacji dotyczących danego obiektu na mapie, takich jak np. nazwy, adresy, opinie i recenzje, dane kontaktowe, godziny otwarcia, opisy działalności itp.

Usługi:

  • Place Details – informacje dotyczące wybranej lokalizacji biznesowej (POI)
  • Autocomplete – inteligentne podpowiadanie miejsc
    i adresów w trakcie wpisywania informacji przez użytkownika
  • Time Zone – podanie strefy czasowej w zależności od wybranej lokalizacji
  • Current Place – identyfikacja bieżącej lokalizacji użytkownika
  • Geocoding – przekształcanie adresów na współrzędne geograficzne
  • Find Place – użytkownik odnajduje miejsce po nazwie, adresie lub numerze telefonicznym
  • Geolocation – identyfikowanie i podawanie lokalizacji na podstawie informacji z wież telefonicznych i sieci WIFI
78

roczne zużycie Google Maps przez naszych klientów

70

roczne zużycie Google Routes przez naszych klientów

179

roczne zużycie Google Places przez naszych klientów

Co zapewnia
Google Maps Platform?

  • Szeroki wachlarz zastosowań, np: monitorowanie położenia oraz ruchu obiektów na mapie (asset tracking), wdrażanie w aplikacjach wewnętrznych, np. CRM, ERP, SFA, zaznaczanie rozmieszczenia sieci punktów sprzedaży na mapie (store locator) i wiele innych
  • Wsparcie techniczne 24/7
  • Kontrolę nad reklamami Google Maps Ads
  • Elastyczne API dopasowane do potrzeb użytkowników (Directions API, Distance Matrix API, Embed Maps API w wersji lite lub advanced)
  • 4 poziomy szczegółowości Places API + darmowy Autocomplete per Session
  • Darmowe 200$ miesięcznie do wykorzystania na usługi mapowe

Współpraca z Partnerem Google –
dlaczego warto?

Globema jako Partner Google o statusie Premier zapewnia:

  • Pomoc w dobraniu odpowiedniego zestawu produktów lub funkcjonalności Google Maps dla osiągnięcia Twoich celów biznesowych
  • Dostęp do wszystkich 7 poziomów cenowych zależących od wolumenu zapytań do poszczególnych serwisów. W przypadku dużego użycia Google Maps (przekraczającego 500 tys. zapytań miesięcznie) – obniżenie opłat za wykorzystanie serwisów mapowych
  • Usprawnienie implementacji map na Twojej stronie
  • Kontrolę wykorzystania serwisów mapowych w celu optymalizacji kosztów
  • Podstawową linię wsparcia w języku polskim
  • Bieżące powiadamianie o zmianach i nowościach
  • Miesięczny/kwartalny/roczny system rozliczeniowy – w zależności od Twoich potrzeb

Zobacz, ile razy w miesiącu możesz użyć danego serwisu w ramach darmowego limitu 200$

Płatności odbywają się w trybie miesięcznym za liczbę zapytań do poszczególnych serwisów API (Maps, Routes, Places). Każde zapytanie jest płatne, natomiast zapytania nieopatrzone kluczem licencyjnym przestały być obsługiwane. Istnieje miesięczny, darmowy limit wysokości 200$.