Case Study Organizacji Turystycznej Republiki Serbskiej (TORS)
O TORS
Organizacja Turystyczna Republiki Serbskiej (TORS) to publiczna instytucja, która za główny cel postawiła sobie promocję atrakcji turystycznych Republiki Serbskiej (Srpskiej) w Bośni i Hercegowinie. W tym celu uczestniczy w lokalnych i międzynarodowych targach turystycznych, współpracuje z miejscowymi organizacjami turystycznymi i lokalnymi mediami. Wykorzystuje też szeroki wachlarz innych środków promocji. Nadrzędnym celem TORS jest zbudowanie wizerunku Republiki Srpskiej jako miejsca bezpiecznego i atrakcyjnego dla turystów i inwestorów.
Spis treści:
Branża: Organizacja Publiczna
Lokalizacja: Republika Srpska (Bośnia i Hercegowina)
Rozwiązanie: Google Maps
Organizacja Turystyczna Republiki Serbskiej (TORS) to publiczna instytucja, która za główny cel postawiła sobie promocję atrakcji turystycznych Republiki Serbskiej (Srpskiej) w Bośni i Hercegowinie.
Wyzwanie
Wdrożenie rozwiązania Google Maps Platform, a także wsparcie lokalnego partnera firmy Google w Serbii było kluczowe dla TORS. Organizacja potrzebowała dynamicznych map, aby móc łatwo wskazywać lokalizację atrakcji turystycznych, zabytków oraz innych miejsc godnych odwiedzenia w Republice Srpskiej.
Rozwiązanie
Jako oficjalny partner Google Maps ze statusem Premier Partner na region Adriatyku, Globema Adria z zespołem ekspertów, pomogła organizacji TORS stworzyć profil Google my Business i wdrożyć Google Maps na stronie. W ten sposób wpłynęli pozytywnie na SEO TORS i ogólną widoczność organizacji na mapach cyfrowych, z których codzienni korzystają miliony użytkowników.
Korzyści
Dzięki wdrożeniu Map Google, tysiące osób będzie mogło znaleźć wszystkie niezbędne informacje znacznie szybciej i łatwiej, w tym: numer telefonu, adres strony internetowej oraz informacje o tym, jak dostać się w intersujące miejsca. Teraz TORS może też udzielać informacji turystom na temat intersujących festiwali i innych wydarzeń.