Case Study Expressoft
Wstęp
Expressoft to jeden z naszych klientów z Rumunii. Firma opracowuje i dostarcza innowacyjne rozwiązania programistyczne oraz najwyższej jakości usługi IT dla dużych i średnich firm. Dowiedz się, jak firma usprawniła jedno ze swoich rozwiązań dzięki mapom Google.
Spis treści:
Expressoft dostarcza rozwiązania IT dla restauracji, hoteli, salonów kosmetycznych i przedsiębiorstw z branży handlu detalicznego. Oferuje klientom narzędzia do zarządzania głównymi elementami ich działalności: POS, eCommerce, PMS, rozwiązania do zarządzania zamówieniami, systemy inwentaryzacji i kontroli, CRM, ERP oraz narzędzia do raportowania.
Wyzwanie
Głównym wyzwaniem naszego klienta było stworzenie wydajnego systemu zarządzania dostawami w formie zintegrowanej aplikacji z pakietem oprogramowania do przejmowania, zarządzania, dostarczania oraz zbierania zamówień. System miał wpłynąć na podniesienie satysfakcji klientów z usług firmy, dla której została stworzona aplikacja i zwiększenie ich lojalności.
Rozwiązanie
Aby osiągnąć swoje cele, Expressoft sięgnął po rozwiązanie Google Maps Platform.
Stworzone przez firmę oprogramowanie integruje się ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. W rezultacie, cały proces dostawy przebiega szybko a praca personelu jest lepiej zorganizowana i bardziej efektywna, co wspiera budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
Główne zalety wykorzystania z rozwiązania Google Maps
Wyznaczanie optymalnych terminów i trasy dostaw
Usprawnienie przepływu informacji
Zwiększenie satysfakcji klientów
Optymalizacja kosztów i zwiększenie rentowności biznesu
Efekty
Dzięki integracji z Google Maps stworzona przez Expressoft aplikacja poprawnie oszacowuje czas przygotowania i dostawy zamówienia. Adresy dostaw są identyfikowane bezpośrednio na mapie.