Expressoft, jeden z naszych klientów z Rumunii, dostarcza rozwiązania IT dla restauracji, hoteli, salonów kosmetycznych i przedsiębiorstw z branży handlu detalicznego. Dowiedz się, jak firma usprawniła swój biznes poprzez wykorzystanie Map Google.
Expressoft opracowuje i dostarcza innowacyjne rozwiązania programistyczne oraz najwyższej jakości usługi IT dla dużych i średnich firm, stając się ich preferowaną firmą technologiczną w kraju. Osiągają to oferując klientom narzędzia do zarządzania głównymi elementami ich działalności: POS, eCommerce, PMS, zarządzanie zamówieniami, systemy inwentaryzacji i kontroli, CRM, ERP oraz narzędzia do raportowania. Dodatkowo dostarczają najnowszy sprzęt, a wszystkie te usługi składają się na wysokiej jakości, zintegrowane rozwiązania.
Wyzwanie
Głównym wyzwaniem było stworzenie wydajnego systemu zarządzania dostawami, który wspierałby wzrost satysfakcji klientów w formie zintegrowanej aplikacji z pakietem oprogramowania do przejmowania, zarządzania, dostarczania oraz zbierania zamówień. System służyłby także zwiększaniu lojalności klientów.
Rozwiązanie
By osiągnąć swoje cele, klient sięgnął po rozwiązanie Google Maps. Powstałe oprogramowanie integruje się ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. W rezultacie, cały proces dostawy przebiega szybko a praca personelu jest zorganizowana w efektywniejszy sposób, co wspiera budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
Główne zalety korzystania z rozwiązania Google Maps
Optymalne terminy i trasy dostaw
Usprawnienie przepływu informacji
Zwiększenie satysfakcji klienta
Optymalizacja kosztów i zwiększenie rentowności biznesu
Dzięki integracji z Google Maps aplikacja poprawnie oszacowuje czas przygotowania i dostawy zamówienia. Adresy dostaw są identyfikowane bezpośrednio na mapie.