Skip to main content

Google Maps wspiera Expressoft Technology w dostarczaniu zamówień

By 30 grudnia, 202115 lipca, 2022Klienci, Uncategorized, Zastosowania Google Maps

Expressoft, jeden z naszych klientów z Rumunii, dostarcza rozwiązania IT dla restauracji, hoteli, salonów kosmetycznych i przedsiębiorstw z branży handlu detalicznego. Dowiedz się, jak firma usprawniła swój biznes poprzez wykorzystanie Map Google.

Expressoft opracowuje i dostarcza innowacyjne rozwiązania programistyczne oraz najwyższej jakości usługi IT dla dużych i średnich firm, stając się ich preferowaną firmą technologiczną w kraju. Osiągają to oferując klientom narzędzia do zarządzania głównymi elementami ich działalności: POS, eCommerce, PMS, zarządzanie zamówieniami, systemy inwentaryzacji i kontroli, CRM, ERP oraz narzędzia do raportowania. Dodatkowo dostarczają najnowszy sprzęt, a wszystkie te usługi składają się na wysokiej jakości, zintegrowane rozwiązania.

Wyzwanie

Głównym wyzwaniem było stworzenie wydajnego systemu zarządzania dostawami, który wspierałby wzrost satysfakcji klientów w formie zintegrowanej aplikacji z pakietem oprogramowania do przejmowania, zarządzania, dostarczania oraz zbierania zamówień. System służyłby także zwiększaniu lojalności klientów.

Rozwiązanie

By osiągnąć swoje cele, klient sięgnął po rozwiązanie Google Maps. Powstałe oprogramowanie integruje się ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. W rezultacie, cały proces dostawy przebiega szybko a praca personelu jest zorganizowana w efektywniejszy sposób, co wspiera budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.

Główne zalety korzystania z rozwiązania Google Maps

Optymalne terminy i trasy dostaw

Usprawnienie przepływu informacji

Zwiększenie satysfakcji klienta

Optymalizacja kosztów i zwiększenie rentowności biznesu

Dzięki integracji z Google Maps aplikacja poprawnie oszacowuje czas przygotowania i dostawy zamówienia. Adresy dostaw są identyfikowane bezpośrednio na mapie.

3

odległości zmierzonych za pomocą Distance Matrix API

1

adresów poprawnie zidentyfikowanych przez Geocoding API

800

tras utworzonych za pomocą Directions API
Partnerstwo z Globemą to dla Expressoft współpraca, w której najważniejsze jest wzajemne wsparcie. Zawsze znajdowałem w tym partnerstwie pomoc, szybkość i elastyczność niezbędne w rozwiązywaniu napotykanych wyzwań. Wspieramy naszych klientów jako strategiczny partner, a ta odpowiedzialność oznacza, że musimy zapewnić opartą na zaufaniu, wysokiej jakości współpracę – właśnie taką, jaką oferuje Globema.
— Dragos Georgescu , szef Działu Rozwiązań dla Przedsiębiorstw, Expressoft Technology