Jak wykorzystać potencjał usługi Google Moja Firma? Nasze wskazówki

Autor 9 kwietnia, 202116 kwietnia, 2021Zastosowania Google Maps
google my business

Google Moja Firma to rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i małych firm, które świadczą przeróżne usługi lokalnie lub globalnie. Jest to doskonałe narzędzie, dzięki któremu dotrzesz do potencjalnych klientów, wykorzystując swoją obecność w wyszukiwarce i na Mapach Google. Użytkownicy, poszukując produktów lub usług podobnych do tych, które świadczy Twoja firma, odnajdą aktualne informacje na temat Twoich lokalizacji i oferty. Istotnym jest fakt, że aby być widocznym w sieci, wcale nie potrzebujesz strony internetowej.

Jakie są korzyści Google Moja Firma?

Przede wszystkim, korzystając z GMF umożliwiasz znalezienie Twojej firmy w Google. To bardzo istotne, ponieważ ponad 90% wszystkich wyszukiwań internetowych na świecie dokonywanych jest właśnie za pomocą wyszukiwarki Google (źdłogs.statcounter.com).

Dzięki GMF użytkownik nie tylko dowie się o Twoim istnieniu, ale również otrzyma informację, jak trafić do stacjonarnych placówek Twojej firmy. Sprawdź, w jaki sposób wykorzystać wizytówkę, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki biznesowe!

Moja firma jest mała

Przygotowaliśmy dla Ciebie przewodnik po tym interesującym narzędziu, jakim jest Google Moja Firma. Dzięki naszemu poradnikowi, stworzenie wizytówki dla Twojej firmy będzie łatwe i przyjemne 😉

Moja firma jest duża, ma wiele oddziałów

Twoja firma jest duża? Zarządzasz wieloma lokalizacjami? Nie panujesz nad aktualnością danych? A może po prostu nie masz czasu zajmować się aktualizacją, wizytówkami poszczególnych placówek, czy zarządzaniem opiniami klientów. 

W takim przypadku z pomocą przychodzi Business Location Services! 

Czym jest Business Location Services?

Jest to kompleksowa usługa zarządzania danymi o lokalizacjach, przeznaczona między innymi dla supermarketów, stacji benzynowych, sklepów sieciowych, instytucji finansowych, czy placówek pocztowych.

Jak to działa?

Podczas gdy Ty dbasz o dane dotyczące swoich lokalizacji tylko w systemie wewnętrznym, my dbamy o to, aby wszystkie informacje były zawsze aktualne w wyszukiwarce Google, na Mapach Google oraz w Google Moja Firma.

Zoptymalizowane zarządzanie wpisami Twojej firmy w Google zapewnia ich poprawność oraz aktualność. Klienci znajdują Twoje wpisy łatwiej niż wpisy konkurencji, zostają odpowiednio pokierowani do Twojego sklepu lub oddziału w czasie godzin otwarcia, a także mogą zadzwonić pod właściwy numer telefonu. To pozwala większej liczbie klientów odwiedzić Twoje stacjonarne placówki lub łatwo się z Tobą skontaktować. Dzięki temu rośnie ich zadowolenie i lojalność. Dobrze zarządzane dane o lokalizacjach w Google wspierają strategię omnichannel, która zakłada współpracę wszystkich kanałów dotarcia i obsługi klienta.

Dlaczego warto?

Ponieważ zwiększasz liczbę potencjalnych klientów, a także oszczędzasz czas. Nie musisz sam obsługiwać Google Moja Firma – dzięki BLS korzystasz z naszej wiedzy, zaangażowania i kontaktów z Google. Nasi eksperci BLS zarządzają dziesiątkami tysięcy lokalizacji na całym świecie. Opanowaliśmy wszystkie triki i wskazówki, od utworzenia pierwszego wpisu przez kategoryzację, aż po przejmowanie wpisów w Google.

korzyści_BLS

Umów się na spotkanie, aby poznać BLS!

Skontaktuj się z nami