Wciąż korzystasz z client-id? Przypominamy o wyłączeniu usługi Google Cloud Support Portal

By 5 marca, 2021Google - aktualności
wylaczenie-support-portal

Pragniemy przypomnieć wszystkim klientom Google Maps Platform, którzy wciąż korzystają ze „starego” client-id zamiast „nowych” kluczy API, że 31 marca 2021, Google Cloud Support Portal zostanie wyłączony z użycia. Portal zostanie zastąpiony przez Konsolę Google Cloud (Google Cloud Console), która zapewni wszystkie możliwości zarządzania Twoją implementacją Google Maps Platform.

31 marca 2021, Support Portal zostanie wyłączony z użycia. Wszystkie Twoje ustawienia zostały już automatycznie przeniesione do Konsoli Cloud (Cloud Console). Zarządzanie client ID jest teraz dostępne na stronie dane logowania (Credentials) sekcji Maps Platform.

Wraz z wyłączeniem Support Portal, raporty zużycia Google Maps Premium Plan oraz Maps Platform Analytics przestaną być dostępne. W długiej perspektywie, zalecamy klientom korzystanie z kluczy API. Sugerujemy zamianę client-id na klucze API przy następnej aktualizacji kodu Twojej aplikacji.

Jak zarządzać client-id w Konsoli Google Cloud (Google Cloud Console)?

1. Wejdź na stronę Konsoli Google Cloud i przejdź do zakładki dane logowania (Credentials) aby sprawdzić ustawienia administracji. Kliknij na symbol edycji, aby zmienić konfigurację URL dla client-id:
2. Aby dodać adresy URL, kliknij na „Dodaj URL” („ADD URLS“):
clientID2
3. Możesz dodać więcej domen:
clientID3

Aby uzyskać więcej informacji na temat różnic pomiędzy Konsolą Cloud a Support Portal, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Zapewniamy wsparcie w sprawnej migracji z client-id na klucze API.

Skontaktuj się z nami!