Droga od wyszukiwania produktów lub usług w sieci do wizyty w stacjonarnej placówce może być bardzo długa i zależeć od wielu różnych czynników. Chyba każdy wie, jak długo może zająć podjęcie decyzji dotyczącej wyboru danego artykułu czy usługi, a następnie sklepu lub miejsca, w którym warto sfinalizować transakcję. Czy wiesz jednak co mogą zobaczyć lub przeczytać Twoi klienci w Internecie, zanim zdecydują się coś od Ciebie kupić? Chciałbyś zapewne poznać ich proces zakupowy i pomóc im, a także innym potencjalnym klientom, dotrzeć do Ciebie prędzej niż do Twojej konkurencji…
Całe szczęście Google zapewnia narzędzia pozwalające odkryć drogę, którą pokonują Twoi klienci online, a także naprowadzające ich do Twojego sklepu. Jeśli chcesz:
- zamienić użytkowników online na Twoich własnych klientów stacjonarnych
- sprawić, że wyszukiwanie Twojego biznesu będzie łatwiejsze
- ulepszyć Twoją widoczność w środowisku internetowym
- upewnić się, że Twoje informacje kontaktowe są zawsze aktualne
dołącz do naszego webinara
From Online User to Offline Customer
Nauczymy Cię, jak najlepiej wykorzystać:
Kiedy?
29 Września 2020, godzina 9:00-10:30 (GMT+2)
Webinar prowadzony będzie w języku angielskim. Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy:
Temat zakupów online-offline poruszaliśmy już w kilku artykułach, np.:
Zakupy z Google Maps: online vs offline
Minimalizuj porzucanie wirtualnych koszyków podczas zakupów internetowych dzięki Google Maps!
5 sprawdzonych sposobów budowania reputacji firmy w Internecie
Pozwól się znaleźć: 4 kroki do lepszej widoczności