GeoLocator

Pozwól klientom odnaleźć twoją firmę. Zobacz demo 

GeoLocator jest dedykowaną aplikacją do wizualizacji oddziałów, punktów obsługi klienta czy punktów serwisowych na stronie internetowej. Głównym zadaniem narzędzia jest przedstawienie oddziałów w ujęciu przestrzennym, wraz z istotnymi informacjami takimi jak godziny otwarcia, dane kontaktowe, adres strony www, logo itd. GeoLocator wspiera komunikację z klientem i ułatwia mu znalezienie twojego biznesu.

Dla kogo jest GeoLocator?

Aplikacja została stworzona z myślą o firmach mających  rozproszone oddziały, punkty obsługi klienta czy punkty serwisowe. GeoLocator jest przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających regionalny, ogólnopolski bądź międzynarodowy zasięg działania, które chcą wyróżnić swoje oddziały na mapie. GeoLocator to idealne rozwiązanie do prezentacji sieci handlowych i usługowych różnych branż (sklepy, restauracje, banki, instytucje ubezpieczeniowe, instytucje finansowe itd.).

Aplikacja pozwala na:

  • prezentację punktów świadczenia usług lub punktów handlowych
  • wyszukanie najbliższych oddziałów
  • wygodną aktualizację danych
  • dostarczenie informacji o lokalizacji oddziału, punktu sprzedaży, punktu obsługi klienta
  • personalizację map pod własne style, ikony, kolorystykę
  • nanoszenie dodatkowych informacji w postaci warstw
  • wyszczególnienie regionów sprzedaży, punktów obsługi klienta
  • wizualizację oddziału za pomocą Street View, zdjęć satelitarnych, zdjęć pod kątem 45 stopni
  • wyznaczanie tras dojazdu wraz ze wskazówkami

Korzyści dla Ciebie:

  • pomożesz w znalezieniu twojego biznesu potencjalnym i obecnym klientom
  • użytkownikom końcowym strony dostarczysz efektywne narzędzie do wyszukiwania oddziałów firmy
  • wspierasz markę najbardziej innowacyjnymi mapami na świecie, które są znane twoim klientom
  • stały kontakt z klientem przez GeoLocator dzięki modułowi „Wirtualny doradca”
  • interaktywny sposób prezentowania oferty przy wykorzystaniu Google Street View

Korzyści dla Twojego klienta:

  • dzięki mechanizmowi aktualnej lokalizacji klient uzyskuje informację o najbliższym sklepie, oddziale, punkcie obsługi klienta
  • łatwa i efektywna nawigacja mapy
  • szybka komunikacja z obsługą klienta, przedstawicielami danego działu
  • punkty na mapie dostarczają informacji o godzinach otwarcia oraz sposobie kontaktu z obsługą klienta
  • szybka identyfikacja lokalizacji oddziałów dzięki Google Street View, zdjęciom satelitarnym i pod kątem 45 stopni
  • możliwość wyznaczania tras dojazdu
  • brak konieczności ściągania lub instalacji oprogramowania